Paradise

Paradise

Wednesday, May 18, 2011

Pontianak Gay

kah kah kah.gigit jangan x gigit

Salam 1 tanah melayu...kali ni..gua nak cakap sikit je..pasal tengkuk..gua tengah sakit tengkuk ni...mak gua cakap...gua dah tersalah tido...tapi..gua rase bukan..gua rase..malam semalam..gua dah di gigit vampire...ala.pontianak hensem tuh......yang mcm dalam citer twilight tu...edward cullen ape ke jadah name dye ntah.haa..yang itu le..dye gigit kat tengkuk gua..adoi! sakit le gile....


ex-gf gua mase tadika dulu...dah sesat gamakye dye ni..

Ciss...seksa betol sakit tengkuk nih....teleng sudah kepala gua..nak usha awek tepi jalan pon xde feel dah..huhuh.... nak tukar brake pick-up pon dah xde feel tadi..dah gua mengamuk pasang spring lining brake tadi...tension2...

So...gua nak seru lu orang...supaya banyak2 kan lah tengok cerita twilight tuh ok..dan...tido dengan ber-etika...jangan buas2 ok...biar sakit tengkuk..jangan sakit hati...seksa hati sendiri okai...hahaa...
untuk info..pontianak gay si edward cullen yang gigit gua ok...

amek kau..gua f**k lu mat...ahah..femes sangat nye pun..??


p/s: gua dah mula mengarut dah ni...ciao!

2 comments:

  1. jgn berjangkit dgn tasmin dah leer... hahaha...

    ReplyDelete
  2. hahaha.,cissssssssssssssss...isu gay makin menjadi2..

    ReplyDelete