Paradise

Paradise

Friday, May 6, 2011

NEVERMIND



"Tidak mengapa"...harga minyak naik lagi..pukul 12 malam tadi...ron-97 menjadi rm2.90..lantak lah..gua bukan ade keta ke moto dah..naek bus je sudah..nevermind...gua petik dari album Nirvana....berlabelkan..baby terjun ke dalam kolam@ air demi mendapat kan se-keping wang kertas,,yang telah di-cucuk dan buleh di-boneka-kan baby tersebut...



 Isu politik kotor air liur yang semakin mendapat tempat di dada dada akbar,,,maaf..bukan dada Rozita Cik Wan ok..itu janda..terbaek...ok...isu datuk t...anwar ibrahim sontot saiful bukhari...pegawai pencegah rasuah bunuh diri...x sengaja terjun banggunan yang macam kes beng hock...ini semua politik malaysia yang semakin tenat dan kotor...politik kotor demi wang..maruah,,,seks,,body-to-body..dan macam2 lagi lah nikmat berpengaruh ni..

Baby terjun kolam demi duit..memang baby tuh gila duit...politik tanah melayu kita pon dah makin tenat..yelah...hari2,,,kt paper..suma pihak mau menang...fuck lah...paper kat malaysia ni..semua dah x boleh pakai...tv,,,radio..dan semua lah..semua ade agenda sendiri..politik...pkr..umno...mane 1 yang betol..pon gua xtaw..bukan ape..gua umur dah meningkat..nak xnak..nti gua akan dewasa...kena lah ambil tahu kan kawan2...

Gua x side mane2 pon dalam hal politik lancau kat negara ni..bagi gua..semua orang berpolitik sakit...cukup lah,.,,negara laen hancur kena tsunami,gempa bumi..negara kita hancur sebab politik..melayu vs melayu..yang naek..sapa..botol kicap sama itu Benard Chan..kes2 politik kat malaysia ni makin meruncing..gua fuck semua yang dok poyo sokong pas ke umno ke pkr yang gila babi sokong...cukup lah pak cik mak cik...kawan kawan..politik yang macam mane patot ade kt negara ni pon gua xtaw lah kawan..fuck them all!!

Gua x pandai dan x minat amek taw hal politik secara gila anjing...duit...baby...ape sume..gua xtaw...tp yang gua taw,,politik negara ni..sedang slow2 hancur..trust me..nti lu orang taw,,,politik kotor air liur kuala lumpur..

nevermind atau never mind? haha..balik tgk kamus oxford..so...sebagai remaja yang muda dan sehat.bebas kan lah  diri anda dari pemikiran berpolitik kotor...ape jadah lagi...korupsi dan ape semua..bab mencarut gua fail...sori..x dapat dibendung lagi kemarahan gua terhadap sesiapa  yang gila politik dan berpolitik sakit! jangan lah mencuba untuk mengikuti kelab persatuan politik yang semakin hari semakin meracuni pemikiran anda semua...BEBAS!

p/s: Bangun..bangkit..cari lah kebenaran di sebalik paper utusan harian atau mane2 media massa..jangan biar anda di-kencing mereka..duit...politik...total sick!

2 comments: