Paradise

Paradise

Sunday, May 8, 2011

GADIS JAWA

Episod kali ni..episod cinta terlarang..sori..gua tulis pasal kisah ini.kalau lu orang sudi..baca lah..jadi kan iktibar..

Nuursyahada...gadis yang entah mcm mane gua buleh kenal..seminggu sebelum berkenan dekat awek jawe tuh....gua asyik sebut pasal awek jawe..gadis jawe,,dan terus terang...gua x pernah kenal sape gadis yang gua asyik sebut tuh...

Perkenalan di Autoshow kereta unikl gua..membuat gua yakin..dye lah gadis tersebut..gua pun masih x sure..kenapa gua yakin sgt dgn dye..sebelum tuh gua ade lag terserempak dye dkt cafe unikl..dan jugak kedai makan kat depan kampus ni..

Selepas jumpe dkt autoshow tuh.,,dan hari berikutnye.gua menggiat kan usaha untuk mencari gadis tersebut..dan..selepas hampir seminggu...hampa...dan....akhirnya..pada suatu petang...gua rase nak keluar mencari gadis jawe tersebut,,,gua p ampaian..nak ambil baju...tiba2..gua nampak yana...lu orang kalau ingat..dalam facebook gua yang lepas..sem lepas..gua ade cakap banyak hal pasal yana..menarik bukan..haha..yana ada disitu..ceh...fuck..sakit hati..nak je pukul itu awek..hahah...gua tengok jelah.tiba2...gadis jawe ni lalu belakang yana yang sedang mahu menaiki motosikal..ceh..ayat baku pulak dah...dah..gua terus cakap! cilake! mcm mane lah dye buleh ade sekali tempat dgn yana dalam masa yang sama untuk gua mencari gadis jawa tersebut..

Then..gua terus ambil baju..terus turun ke cafe..terus ejas no fon..yelah..gila sakit tunggu lame nak cari dye...sebelum ni gua x perasan pon pasal dye ni..jenis menyendiri dalam bilik je katenye...gua dapat no fon dye! yessssss! tahnniah gua ucapkan buat diri gua!

Selepas itu..gua terus mengorak langkah..."i dont believe in much..but in believe in you" gua xtaw...gua percaya sangat dekat itu gadis...entah lah...hukum karma..mungkin...dah takdir kan...dan...gua terus ingin berkenalan dgn dye..namun..gua cepat tersedar...gua bukan kaki senang jatuh cinta serius2 ni...main2 banyak lah..namun..gua cepat2 delete no fon..fb dye..."macam budak2 lah awak ni" dye ckp mcm tuh kat gua..namun..gua nak terang kan..gua x minat nak jatuh cinta..dan berkenalan demi sebuah percintaan...hmmmmmmmmmmm...seharian gua fikir...one step je..dah cukup untuk menghancur kan hidup gua...

Dan..gua terus kan niat suci gua tuh...gua betol2 iklas dan yakin kali ni...gua mula mengajak dye untuk study kt library bersama...tp..minah ni lembap...kuat tido..lambat bangun..ade 1 hari tuh..gua dah set nak study dgn dye pg tuh..gua bangun awal..yelah..pukul 7 dah terjaga..siap mandi..gua tgk hp..masuk 1mesej..dye mengantuk...baru dapat tido pg td...gua cakap xpe...tido lah....then gua terus lepak2...turun makan..dan terus ke library...1st orang datang library hari tuh..haha..awal kan..hadoi..gua terus stadi material science...stadi awal kan bagus..walau paper tuh khamis depan..haha...

Hari-hari yang mendatang.,,dye tetap datang lmbat...janji pagi..petang pukul 3 baru dye datang..gua x kesah..xpe...gua iklas datang belajar...dan 1 ptg..lepas belajar.,,gua ajak dye keluar minum kt kedai depan...then..kami jalan2 ke bank..ambil duit..dye nak makan..gua mane lah ade duit mase tuh...miskin..huhu..

Kat kedai makan..gua terus terang.,,gua cintakan dye..dan suka kat dye..pelik je kan..tp betol..iklas..gua dah betol2 cintakan dye...namun,,setelah lame bersembang...dye cakap..yang dye dah ade bf...fuhhh..lega.......gua lega..sgt2..sebab..gua dah nampak penamat cerita gua tuh...namun..gua still x dapat lupakan cinta gua kat dye....

Gua cuba hentikan...gua tukar name dye dalam hp ke "Stop Loving Her"..gua bukan kaki rampas awek org...gua x marah..langsung x marah sebab dye x cakap yang dye dah berpunya...gua x pernah marah dgn ini gadis...susah payah gua nak lupakan cinta gua terhadap dye...cukup susah,,namun,,gua xmau goodbye kan sape2 lagi dalam hidup gua ni..biar lah pahit..gua tetap nak bersama..biar lah sebagai kawan...

Petang tadi...time gua keluar makan..dye mesej..kawan dye ajak gua karoke..gua tanya membe gua..dye cakap on..pukul 2 janji..jmpe kat giant..gua sampai awal.yelah..gua suka sampai awal..dan jam gua laju dlam 20 minit kan..gua ikot cikgu bi sekolah rendah gua..hahah..

Kat giant..kami karoke..gua menyanyi kan lagu gadis ku buat dye..then gua ade sorok kasut dye...untuk pengetahuan anda semua,,gua suka sorok kasut budak popuan sejak sekolah rendah lagi..haha..no  komen...
then..gua tibai lagu potret monalisa...dan name monalisa tuh.gua ganti dengan nuursyahada...yelah..gua x pernah lagi menyanyi depan perempuan yang gua cinta dan suke..1st time lah td...agak gemuruh untuk lagu gadis ku...haha..then gua tetap rock star! haha...

Lepas karoke...dye ajak gua tgk wayang..gua xde duit...gua pau dulu duit kawan gua..then kami tgk fast five..padahal semalam petang gua dah tengok cite tuh..dekat wayang yang sama..dan room yang sama..xpe lah...x penah lagi tgk wayang dgn orang yang gua cinta...gua mengantuk..yelah...semalam tuh gua x tido seharian study chassis..gila ngantuk ptg td.,,then dye belanje gua n kawan gua air coke..gua bila mengantuk..dapat coke..gua akan sakit kepala gila babi.haha...carbon dioxide kan..tp xpe..ade sampai gua nak tertidur dah mase tuh..huhu..gua menyesal ckap gua nak keluar..sebab gua mengantuk...sebab  sakit kepala...air muke dye terus berubah..gua btol2 mintk maaf...gua diam je..biar dye tgk...then ade 1 part....awek o' connor tuh dah mengandung..gua tanye " awak nak mengandung x?" haha.bodoh kah..dye pon jawab.."ape masalah awak ni" hhaa..gua lagi lah takot..gua tgah pening..semua benda gila...thenn..gua mtk maaf..dye diam je..lame2..cte fast five tuh mula best..then..she started to laugh! yesss..suke gila gua bila tgk dye ketawa..heaven!!  tengah menaip ni..huhuh...rumet gua tibe2 pasang lagu semangat yang hilang by XPDC..huhu..


Ok...mase gua tengok wayang..gua dok tgk muke gadis jawe ni je...sebab..antara cerita dan gadis tuh..dye lebih menjadi perhatian gua...serius,,,kalau ade bende lain...gua tetap nak tgk dye je..haha..gila cintan kan gua...then.,habes tgk wayang..gua keluar,,,then cari kawan dye...
gua bagi hp gua kat kawan dye..suh dye bagi kt gadis jawa malam esok..gua nak balik perak pagi ni..nak hantar barang..dan gua akan balik untuk final exam material science...gua pun ade plan nak camping..so.duit dah xde..kena lah balik..setel barang dulu...gua akan cari dye lepas gua balik nti..demi hp gua..penting tuh...dan gua nak bersendirian seketika waktu...

Then td..gua online..gua post uit kt dye..dye x reply..dan terus offline...gua pon padam kan lah semua post2 gua kat wall dye,,saje...gua nak bersendirian...then..gua rase,,mesti kawan dye dah bg hp gua kt dye..cilake...xpon..dye pon dah faham..gua nak lupakan cinta gua kt dye..yelah..dye dah ade bf...gua selalu doakan dye n bf bahagia..amin..lu orang pon doakan lah jgk.,niat je ok..tq..then..gua on9 balik...tgk2..profile pic fb dye dah  tukar..gambar dye dn bf dye tepi pantai..dye suke pantai...comel..n hensem.,,secocok mereka berdua..bagai merpati 2 sejoli gitu..lepas tuh x lame..gua try bukak fb dye...gua  di block...gua xtaw,,mebi dye dah mula benci gua...gua dah berjaya buat dye benci kat gua..pergilah..kamu sudah ada yang punya..gua rela..dan gua xmau jadi perosak rumah tangga orang,,

Hello goodbye..gua xkan buat lagi...trust me,,gua akan cari dye..untuk ambil balik hp gua..dan gua still nak berkawan dgn dye..x kisah lah..yang gua taw..bila dye sedih ke down ke ape..i'll be there...sye sentiasa ada untuk kamu,,tapi bukan untuk bercinta...never..gua sayang kan dye..gua xtaw dye benci sgt kat gua ke skang..tp gua x pernah benci dye..x pernah..x pernah salahkan dye..cuma..gua salahkan diri sendiri..sebab bagi peluang untuk jatuh cinta lagi..dan selepas ni..gua akan lebih berjaga2 dalam hal2 cinta ini..yang penting..gua semakin matang dalam berhubungan..tahniah buat diri sendiri..

Buat gadis jawa..terima kasih..untuk karoke..tgk wayang bersama...its my 1st experience...dan semua benda dan perasaan yang sudah lame gua xdapat rase...thanks...aku harap kau bahagia bersama teman lelaki mu,,hingga ke alam perkahwinan...amin..dan aku nak menghilang sekejap...tunggu..aku akan datang mencari kau..janji..sori sebab semuanya..semua benda yang aku buat kau marah..aku mintak maaf.,,semua tuh ada sebab dan alasan yang kukuh...jumpa lagi minggu depan...

p/s:Jangan lah lu orang tergesa-gesa membuat keputusan..dan,,jangan pernah menyesal dgn ape lu orang dah buat..jadikan pengajaran.dari kisah gua ni..sebab tuh gua tulis..gua nak sentiasa ingat...dan ingat kan lu orang jugak...thanks for  reading.sori xde pics..

Touch me i'm sick,,The Mudhoney.

5 comments:

  1. aku xpaham...
    kalau dah kata xnak kat dye kenapa bagi phone kat dye?
    xpandai off kan... hahahaha

    ReplyDelete
  2. sabo la...sume org pnh merasai cmne cnte xberbalas....sume tu mnjadikan kite lbh matang.... jgn putus asa dlm hdop..pcya la tuhan akn hadiah kan si dia yg lebih baik lps ni..belivit.......

    ReplyDelete
  3. cinta dan air mata... xkan terpisah... hahahaha... sabor jer laa...

    ReplyDelete
  4. manja-gua xmau off hp...dan malas nak kol n mesej dye buat masa ni..better bg dye pegang..alasan untuk gua cari dye nanti..gua xkan tinggal kan dye..ok...gua dah janji..xkn tinggal kan dye..biar lah dye awek org..still berkawan kan..

    onie-yup..thaanks.. :)

    sumbody-iye..cinta dan air mata...biasalah kan..haha.. im ok..

    ReplyDelete
  5. sebab tue aq suka nyanyi lagu cinta dan air mata kat bilik ko... hahahaha

    ReplyDelete