Paradise

Paradise

Saturday, May 7, 2011

ROZIE TIGER UTM

MAKAN PON NAK POSE KE MINAH! HAHA

Gila-gila gila girl gila gila gila,,,,ini perempuan ade tulis pasal gua dalam blog dye..sebagai membalas jasa baik  beliau..gua nak tulis lah pasal dye pulak,,blog dye...http://18tahunkeatas160cmkeatas.blogspot.com/

gila x minah nie? kan? haha


Nana munchet...tu lah gelaran di ym dye,,face book nye Rozie Tiger.
.http://www.facebook.com/profile.php?id=100000082597705..
gua pon baru nak add fb dye...maklum lah..fb baru..fb lame dah kene hacked...cilake haram btol lah! hahaha......lu orang tengok..x ke gila awek ni.. pengaruh maharaja lawak kuat sangat lu ni mat!!! jozan!!! hahah..mcm gua jgk..tp gua still undercontrol..hadoi..rilek nana..cool ok..gua tengok dye ni mcm orang gila pon ada..post yang bukan2..gua langsung x faham post2 dye..mebi diary dye kot agak nye..dye ni baru bercinta kot..no komen lah..wanita..bila bercinta..mudah hilang arah..kan ? semua orang setuju x? x setuju p kol wanita hari ini,,ok...

Ini perempuan bekas matrik gua dulu..kat kulim kedah..kawan gua budak kelas gua sendiri mase tuh jatuh hati sama ini perempuan..gua biasalah..awek2 kawan2..mesti mau kacau.haha..baru lu orang ade feel mau bercinta ke ape..tp gua bukan kaki sapu awek kawan ok...dan gua berkenal sama ini minah selepas matrik..kan..gila kan...x pernah lagi gua bercakap face-to-face sama ini minah...sekadar di fb dan call sahaja...tp cukup senang berkawan....ha..itu cerita lepas..skang ini awek blajar dkt UTM skudai..bersama ex-gf gua #2 dalam post Hello-Goodbye,,mcm mane lah depa ni buleh belajar sekali..hadoi..jammed crammp!

Gua pendek kan dan ringkas..ini awek gua rasa banyak bagus...agak gila-gila..tp dye ade style sendiri..tahnniah beb! Dan beb..lu akan survive..haha..popuan gila2 mcm lu...memang best..ade pendirian..keep it up! ok..hari2 gua usha post lu..walaupun pasal haram jadah gua x faham..gua buat2 faham..gelak sorg2..haha..dan gua rase beb..lu agak jiwang lah,kan kan kan..DAN UNTUK PENGETAHUAN..MINAH NI DAH ADE PAKWE..SAPE NAK MENGORAT...SILA LAH BATAL KAN NIAT ANDA..AMBIL NO..MACAM GUA,,OKAI..KAH KAH KAH..

kepada yang sudi membaca,,terima kasih...carilah kawan yang ada di waktu anda susah dan senang..bagi gua minah gila-gila ini patot dijadikan kawan..terima kasih sekali lagi...

NANA...teruskan mem-blog-kan blog lu itu....dan gua always support lu..and support our local blogger!

P/S;DENGAN AWEK LU ORANG BULEH di-HELLO-kan-di-GOODBYE-kAN,,,TAPI DENGAN KAWAN2...HELLO-FRIEND FOR-EVER-LAST.

2 comments: