Paradise

Paradise

Sunday, May 15, 2011

Holi-holi-day

welcome beb!

Hey hey my my...halo semua..holy-day? holiday? oli-day? sunday? saturday? monday? yena-day (bahasa punjabi) dey-thambi? haha... mane satu lu orang prefer? mana satu kegemaran anda semua wahai pembaca yang hensem dan hensem dan kiut dan pinky dan suka hati lu orang...

Holiday..sebagai ahli buku dan jugak mangsa-manga yang ter-penjara janji dengan credit hours yang perlu di penuhi untuk graduate stadi lu orang semua.....lu orang mesti ter-gila-gila-anjing kan holiday..mesti menanti kan hari bahagia untuk bercuti,berfoya-foya,ber ber ber berbikini..dan ber ber lagi..lu orang suka hati lah tambah..

Mengarut panjang lebar..1 benda x pun dapat lagi..harooooo0o0o0o0o0mm..

Okai..gua baru balik dari camping bersama 4 lagi rakan sekuliah gua..di Taman Negara Penang..di pantai Kerachut..bermula petang jumaat....berakhir ahad ptg ...then terus shoot ke teluk intan dengan menaiki bus transnasional...bermcm-mcm  hal yang x dapat di elakkan seperti hujan dan terpaksa mengangkat khemah gua dan khemah member gua basah lenjun...kaki gua terpijak paku rumah yang dah berkarat dan masuk ke tapak kaki gua sedalam setengah inci..ciss...sakit lagi ni...dan hanya...berbekalkan wang dalam wallet hanya untuk tiket dari butterworth ke teluk intan...rm21.60...hadoi ...miskin lah kawan...huhuhuh...tapi..tu semua BERBALOI-BALOI-BALOI-BALOI-" kata maya karin dalam iklan celcom.



Berbaloi gila gua cakap..sebab dapat +++++

#1- tgk mad sailor( mat salleh) kata member gua..yang menerangkan pasal asal usul name mat salleh tuh ialah mad sailor..kalo gua kena kencing..lu orang pon ter-automatik di-kencing oleh..gua cakap lu..hahah...mat salleh..minah salleh,burhanuddin salleh,amoi tanjung,awek lesbian berkain batik,fasi UMT.. ..semua nya mantop..cun...melecun...x dilupakan juga buat awek fasi smk pondok upeh,, penang..gua rase,,lu agak menarik perhatian gua...haha..ini semua akan dan pasti  membuatkan anda menjilat jari kaki anda bila melihatnya,,,haha..

#2- melayan perasaan seawal 7.00 pagi di atas jeti di laut sehingga matahari terbit dari 2 buah bukit..haha..jangan fikir lucah..gua hi-jack dahi lu orang nanti..dan sampai bahang nye panas mula terasa lah..memang epic lah kawan! dan melihat sunset untuk 2 hari berturut-turut..

#3-melepak di pantai sehingga 2 3 pagi..sambil bersembang..pasal semua benda..dan melihat bulan yang terang..dan bintang2 yang berkelipan di angkasa sana..banyak menhabis kan masa ditepi pantai dapat menenang kan jiwa lu orang semua..try lah. dan penyu juga akan mendarat..kalau lu orang ade rezeki lah..tapi jangan on lampu picit anda ok..nanti penyu-penyu yang comel..akan merajuk..haha...anda.pasti teruja..haha..

#4-nak makan kena masak..walaupun gua x pandai memasak..member2 gua pandai. taw...hahah...ber-baby-que di malam hari..ayam 2 ekor hanya untuk 5 orang..memang terbaik lah...walaupun makan meggi kembang sebesar jari..ia nya amat nikmat! haha...pelik kan..mebi gua suke memasak bile time2 bercamping ni kot..adoihai...

#5-tenang sebentar dari semua masalah yang menghantui kepala dan akal fikiran gua...puas! haha..damai di sana...
.
#6-taw macam mane nak peram ayam kalau nak di ber-baby-que-kan ayam tersebut..haha...gua nak try buat..anda mau try? mari menempah kubur..haha..

haha..dan macam2 lagi lah kawan...best..camping..hiking...lepaking,,,heaven! CUTI SEM SELAMA 2 BULAN! haha...

So..sebagai remaja...gua sarankan anda..pergilah bercuti..tenang kan jiwa anda semua...mahupun bersendirian..bersama kawan2..ikot lah..hargai cuti anda degan sempurna...jangan berdating sahaja..kelak ke seven-eleven membeli Durex hendaknya.....ok.hahhaha..cuti cuti cuti..mari bercuti..

Esok gua dah kena kerja..dekat workshop bapak gua..mari membaiki kereta..foreman-pomen tapi bukan peromen ok...mari mencari wang saku untuk diri sendiri...

terima kasih buat kawan2..afiq..a'ah...k.e.....pidot...tq :)


p/s: gua akan plan untuk ke tempat lain pulak...dah 4 kali gua ke pantai kerachut..hahah..nantikan percutian seterusnya..pics on the way...tunggu dslr canon kawan gua upload.hahah..thanks for reading...

gua sertakan pics yang gua net dari google untuk anda semua di bawah ni ok...
ciao~

 
map to the national park lah kawan..































jeti yang gua maksudkan
tanda arah lu orang ke dunia yang fana di alam yang nyata
jeti itu jugak
penat gua tunggu penyu naik..xde..anak2 penyu pon masih dalam telur lagi..ahah
"patrick...hari ni hari yang cerah..jom kita p tangkap obor2",..kata spongebob ke patrick .
titi tergantung untuk ke pantai
ninja turtles xde ok!
dah sampai!

No comments:

Post a Comment