Paradise

Paradise

Monday, April 11, 2011

scary crazy movie

arggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
(adik popuan gua 2 ekor tuh menjerit dengan rakus apabila iklan hantu tv3 muncul di malam hari)

  1. mantera anjasmoro
  2. roh kembali
  3. jangan tegur lagi
  4. penunggu gunung raya
durja ningsun dan lain2 lagi....

apa kejadahnye semua ini?

  Udah2 le tuh...ape lah masalah tv3 ni,,,dok tayang semua cerita hantu...memang lah semua tuh ada,,,yang nak p agung2 kan hantu ni ape,,,sesat je,,,habes budak2 takut nak tgk tv dah time malam2..gua terus terang..gua fobia cerita hantu2 ni.,,celake..menakotkan,,tp,,,kenapa mesti ade cerita hantu yang menanam fahaman bahawa hantu ni wujud...ini semua mainan syaitan untuk menyesatkan semua..bab agama ni gua x pandai..so x elok cakap bukan2.ok..sesat jgk gua nti...
TAPI...kenapa perlu cerita hantu,,kenapa? kenapa? dan kenapa?


   Movies2 kt malaysia ni pon sume dah gila..jangan pandang belakang...di scary comedy movie kan..jadi jangan pandang belakang congkak..lawak memang lah lawak..kenapa perlu hantu2? benda2 yang memuja? ngankung lah..dan byk lagi cerita2 hantu yang ada skang ni..total sick..cuma hantu kak limah memang cerita yang haram jadah lawak..no komen lah..lu gelak..gua pon gelak..ok..


    Gua memang x faham..ganti lah dengan sinetron alisa ke ape..lagi bagus..adik gua pon xmau p sekolah mengaji semata-mata nak layan cerita tuh..semak masa makan gua...demi adik..gua rela mengalah..hew hew..

  So gua x rase pon ade kebagusan menonton cerita2 hantu ni selain menanmbah fahaman2 mengarut dan membuat kan adik2 gua dua ekor anak gadis tuh ditemani bila nak keluar rumah malam2..sakit2..


   sSop stop dan stop...buatlah program2 ilmiah ke ape dari tayang cerita hantu yang x mengembang kan otak tuh..malahan mengecutkan pemikiran kanak2..ok..overhaulin ke...american chopper ke...bg le berkembang cket otak kanak2 remaja mcm gua nie..haha..chip foose..gila kreatif ape...american chopper ke...mcm lah..jgn cerita hantu ade kaki je lah senang cerita,,..


   tayang lah cerita pasal kereta2 ke..top gear ke,,ape je lah...selain cerita hantu sesat dan jugak  x cun,,.jgn 18++ sudah..x lupa..forum perdana hal ehwal islam..malam jumaat jugak ape...hahah...ok..tq tv3 dan semua producer :)
p/s: otak yang berkembang x semestinya datang dari hidung yang kembang semangkuk jamban! ok!

No comments:

Post a Comment