Paradise

Paradise

Sunday, April 17, 2011

hiking viking

Mendaki bukit! mendaki bukit berkembar tuh laen lah..lucah! Gua baru je balik dari hiking bukit kt Taman Negara Penang..baru je sejam..terus tulis..yelah..bosan kan.,.xde awek..hu..
sori..gua xde kamera d90 ape jadah mahal tuh.ni sume pics dari2 fren2 camping dulu..ok..sape murah hati..belikan gua 1 kamera..tq,,ily..



sejuk mata
  


panas yang sejuk
 

hutan..gua kan orang asli
 

fuhh.
 

8.00 pagi: rumet gua akmal arif( harry potter) kejotkan gua..bangun2 siap2..mandi wajib sekali..mimpi dot dot dengan lisa surihani pulak malam sebelum tuh..aduh.

9.00 pagi:wan si brader daihatsu L2 hantar kami berdua ke bustand kulim,singgah makan kt sungai ular.,roti canai.nasi lemak 50 sen nora danish..

10 pagi: bertolak ke Butterworth menaiki bus Jadam..bukan haram jadam ok..suke mencarut lah lu orang ni..

11 pagi: sampai di Butterworth yang penuh dengan awek2 indon dan jgk the outsider yang lain..bajet seksi..gua nak muntah! adoi..tolong lah jgn tayang kan kopek2 anda semua..gua x berminat..hantu kopek lain cerita lah brader.

12 tengahari: menaiki feri Pulau Rawa ke terminal pulau lah..xkan kat phuket pulak! ha..dalam feri ade awek mmc..kolej ict ape ntah...no komen..memang cun berbusana muslimah lah lah..bertudung hijau..mantop! haha dan menaiki bus rapid penang ke teluk bahang.

1.30 petang: tiba di Taman Negara Penang,Teluk Bahang dan lantas gua terus mencari kedai untuk membaham nasi..lapaq gila habaq hang!

2.00 petang: gua mula hiking...fuh..gila..baru lepas makan..senak perot gua..nak muntah gila...hadoi..sabo jelah...dalam perjalanan..xde mende,,cume jumpe hantu kopek..amoi hantu kopek...gua pon menyanyi "tell me where'd u got your body from? " dye jawab..i got it fom my mama..ulang 2  kali lah ye..

3.40: tiba di Pantai Kerachut!! wargh! syukur dunia!lepak2..tibai roti2..100+..tgk awek france yang berbikini..hot2 babes..milf2..dan laen2 lagi...kering kan baju.

4.30:cadang nak balik naek bot..tp x jadi..balik hiking,,,fuh! gila..dalam perjalanan terdapat beberapa gangguan yg x dpt nak di kongsi(nti uncle seeker marah) fuhh...penattttttttttttttttttt! jammmed crammed sume ade!

6.00 petang:   selamat keluar!!haha..mandi2..setel2..tgk awek mirip nora danish versi anak mami tanjung bungah berhantu kopek jgk! hehehe..gila kopek betol lah korg ni kan..naek bus rapid penang ke terminal jetty pulau.dan terus naek feri ke butterworth..

7.20: naek busjadam,,balik kulim..

8.40:brader wan otai daihatsu datang ambil...balik unikl msi.tamat.

gua bukan ape..nak bgtaw..aktiviti ni bagus lah untuk kesehatan dan kedamaian jiwa..memang berbaloi lepas penat lelah hiking.lu org dapat tgk laut n pantai yang ade view yang terbaek! hahaha..ganjaran awek2 ber-g-string juga ada,,ikot nasib lah brader! dan jangan lupa menunaikan tiang agama anda..huhuhh..dan selamat beramal..come as you are...mai lah tmpat ni..kalo ade masalah..tenang jiwa anda nti...

gua cucuk rm 40 je...balik ade lg 10...dalam rm 30 je....huhu..  gua dah jual moto..tp layan ape naek2 bus.baru adventure beb! haha,,,so sape2 ade plan nak berhiking kt mane,kol me...gua berminat,,ok..

Masa muda2lah nak mengembara beb! tua2 kerja jaga anak bini semua! ok!
p/s:hey oh lets go! the ramones

No comments:

Post a Comment