Paradise

Paradise

Tuesday, August 2, 2011

every rose has it's thorn



Memetik lirik dari band otai dunia..
."guns and roses....every rose has it's thorn"...every night has it's dawn...atau "setiap bunga mawar ade duri nye...dan setiap malam..ade subuh nye"...

.then....gua kaitkan...dengan entry gua kali ni...setiap masalah pasti ade jalan selesai nye.....haha..haha..haha..."gelak2 ape!!,.."syukur kepada allah swt lah woi..masalah kau dah beransur setel",suara dari sudut kamar hati gua......alhamdulilah..syukur..masalah loan gua yang selama ni x setel..dah setel..dan gua sudah terima chek rm4620...untuk duit elaun sem 2 yang lepas..dan elaun2 bulan2 juga on the way..n gua sedang setel2 kan hutang2 yang ada...lega rasanya..buleh lah gua stadi dengan lebih baik..alhamdulilah...lega..lega...


Dulu gua ade niat nak belanje kawan2 makan bila gua dah dapat loan...n gua dah buat..gua buat stimbot dekat bilik gua...belik brg2 dekat giant..gua masak2 ala2 bujang gitu.ahaha..hobi ape memasak gitu2 aje...Dan pointer gua pon meningkat sikit dari sem lepas...namun x mencapai target untuk puaskan hati gua..tapi..tetap bersyukur...semua ni dugaan...masalah..sabar aje lah..masa akan menentukan,,mesti ade penyelesaian punya....mati je xde...mati itu benar...

Dan....dulu gua selalu mintak kat allah supaya hadirkan seorang wanita...yang benar2 memahami...yang seperti gua harapkan datang...dan...wanita itu telah hadir...gua xnak cerita pasal ni banyak2...cuma lu orang doakan lah hubungan kami ini supaya diberkati allah....dan semoga gua dapat memberi yang terbaik kali ni..moga ini cinta gua yang ter-akhir...amin....


Setiap maslah dan dugaan itu ade sebab dan hikmah nye..kuatkan semangat,,lu orang mesti buleh survive..and you are not all alone...survive...okay....thanks...dan gua nak re-cakap kan...ayat dari wanita no.2  gua tuh..."jangan sayangkan pakwe ke makwe lu orang lebih dari lu orang sayangkan allah swt".....dan...kompem lah wanita no.1 gua..mak gua..hahhahahahahahahahahahhaha..haruslah kan..

p/s: jiwang x jiwang lah brader...dalam hati ada bazooka panaka nie..ahaha... :)

7 comments: