Paradise

Paradise

Sunday, March 20, 2011

HELLO GOODBYE






hello dan jugak goodbye...2 bende yang gua selalu guna bila  bercinta..mula dan akhir..mula2 "hello" then "goodbye"...tadi petang gua menapak kt giant kulim mencari barang2 keperluan seperti sabun shokobutsu dan pencuci muka biore..sambil minum milo ais  kt food court,,gua tengok ramai pacar2 melepak sambil menggeli dgn pasangan masing2,,gua agak jeles lah..aduh,,,,wadehel! sementara itu...sambil usha2 awek kedai nasi ayam depan tuh,,,gua teringat kata2 arwah jimi hendrix yg sedang di seksa dineraka jahanam sana berbunyi
"The story of life is quicker than the blink of eye,the story of love is Hello,Goodbye".sape setuju? angkat kaki cepat..gua rase betol ape mamat ni cakap...panjang mane pon kisah lu orang...mesti ada hello=permulaan then goodbye=peng-akhiran,,,mcm haram je tatabahasa gua ni...rembat je lah..gua bukan nk jiwang2 ape sangat..cuma dah lame menduda,,sunyi pulak xde awek,,cis...malam2 layan cite korea je dah gua ni..mampos2.,




 ok,,gua nk cite cket pasal kisah cinta gua yang gua rase tuh cinta,,ahhaa,,"fak,,nk jiwang2 p tgk sinetron alisa lah woi"...kate membe gua yg juga kaki sinetron.,gua rase gua penah berperasaan cinta setakat ni cume 3 kali je...yg betol2 suci habes lah tuh,,,#1..mase gua form 1,,,dye ni adik membe gua..gua xtaw mcm mane buleh ade hubungan lah,,,gua minat dye ni,,muke macam siti nurhaliza cket2,,ahaha,,,bagi gua lah..dulu gua siap tampal poster siti kawen dgn datuk k lagi dalam bilik gua taw..fak,,gua minat habes kt siti..huh..last2 kawen dgn duda,,,ceh,,,jodoh ko lah cik siti..gua tunggu bile lu nak beranak ni..lame btol! haha,,,dgn awek ni yg sekolah convent teluk intan..n gua sekolah dalam hutan sawit di bt8 hutan melintang,,,kadang2 je jmpe bile balik kg..hubungn ni gua rase btol2 cinta monyet banyak bende bodoh2 yg gua buat seperti curi2 gune hp rumah malam2 untuk kol dye ni,mencari public fon sejauh 10 kilometer hanya untuk bersembang dgn dye ni,,,lepak rumah tok wan..tidoq sana..bila malam2 rembat fon rumah tok untuk kol awek......no komen..1st time bercinta lah katekan...cukup 7 bulan bercinta gua pon cakap " GOODBYE" dan terima kasih *(anak si  azman ) haha,,,tgk.,,7 bulan ape lu dapat.,hello..n goodbye je..mase tuh xde fikir fon sex ape lg.aaha..jammed!

(arwah baik orangnye)
okay..setel budak convent...gua dah x bercinta lg,,,sampai lah masuk form 4...jeng jeng jeng! hati gua terbuka lg beb....#2 ni budak kelas sebelah...berbeza dgn #1..dye ni agak chubby,,tp cute sgt2,,,i like it! haaha...macam mane buleh sangkut pun gua xtaw..dye amat menarik perhatian gua..haha..bukan nk tipu ape...ni lah cinta yang paling manis setakat ni dalam hidop gua,,,terima kasih si pitot (bukan name sebenar),,gua belajar banyak benda dgn awek ni...ketawa dan air mata itu sebenarnya cinta,lagu dari lestari,,,hahha,,sumpah dye ni awek yg terbaek,,,dye penah belikan baju yg same untuk kami pakai...haha,,,jiwang2,,,dye penah buatkan kad mase gua mau p maen tournament ragbi,,n mase tuh gua merajuk,nice kad..serius....terbaek dye buat.,terharu habes gua,,,, n mase balik dari kem jati diri bersama tldm gua n dye dalam bus yg same,,,dah nk sampai sekolah..suddenly...dye crammp...fuh...mati akal gua,,,1 badan cramp...kalo dye GOAL dye malam tuh,,mau emosional gua setahun..hhuh,,tu lah gua rase mase paling gua takut,,,sumpah..i love her dam much! naseb baek sumenye ok...then..mase pon berlalu...kami mule mencurigai masing2...bermula selepas 1hari gua p maen robotik.. yang sambung2 lego tuh..sasbadi ape jadah kt smka slim river,,kt sane gua jmpe sorg awek,,,2 lah..haha...gua minat kt si dayang ni..last2 x dilayan..gua mula suka dekat kawan si dayang ni...fak! tu lah mase yg gua rase gua mangkuk hayun,,rugi kan..tulah masih baru nk kenal erti cinta...hmm...gua ni jenis panas baran,,,ade darah cine lah katekan..mcm dlm cite hantu kak limah tuh,,sabor jelahh..entah pasal ape lepas tuh kitorg gaduh dan dah xde harapann lagi.gua pon sekali lg gunakan ayat "GOODBYE"..tamatlah cinta ke #2 gua bersama si pitot ni..n untuk pengetahuan,,dye dah jadi awek kelas mate gua dulu...gua caye..depa buleh kawen..teruskan...ok...gua sentiasa sapot lu org..

cramping!!
fuhhhhhhhhhhhhhhhh.,,dah masuk form 5 gua dah xde awek2 lg,,,fokus2 spm lah katekan..padahal result terok jgk..huh...then gua dapat masuk matrik...so..kt sini lah gua bercinta kali ke-3...#3 ni..bukan budak matrik gua ok..ni budak uitm perak...kawan2 gua kenalkan..gua dah x minat nk cari awek 1 kampus ni..sesak dada,,,n..semak perot...gua dgn awek ni kejap dye.,,n dye org kg gua jugak..#1 dulu area utara kg..#2 ni area selatan pulak..haha..wadehel lg sekali! 
#3 ni..awek yg garang nak mampos..tp sebab ke-garangan-ke-singa-betina-an dye tulah gua jatuh hati n kami jatuh cinta,,padehal cinta gua kali ni cume cinta kontrak...fak! mcm cibai je kan..ok2..nk xplen lah..mase matrik gua agak serabut dlm stadi..so,,,gua mtk dye jd awek gua untuk 2 minggu..gua akan lebih tenang kalo ade sumone untul disayangi..itulah gua,,,dalam tempoh mase tuh mmg gua stabil...dah..tamat tempoh kontrak kami..gua pon tanye..awak nak go on lg x? gua rase mcm ade peluang je...then dye setuju,,,,fuh! lega...then gua belikan cincin bodoh2 n gua siap belikan kotak cincin tuh kaler cokelat which her fav..ahaah...demi cinta kt dye n gua naek bus dari butterworth ke teluk intan..untuk bg cincin tuh..fuh..tu lah 1st time awek gua bg cincin..gua xkn lupa...last2..gua kt matrik berkenalan dgn sorg awek terengganu yg gua jmpe mase nk balik cuti sem,,,dan si singa betina gua ni mula mencurigai,,,fuh,,,gua fak kalo was-was ni..lepas gadoh2 x tentu pasal dan kami mula rapat..tp sebagai kawan je pon..dak ganu tuh dah ade balak pon..gua suke sebab dye gila2 mcm gua je,,buat geng2 sekepala je...mase gadoh2 tuh buat stadi gua macam haram jadinye,,gua pon off hp seminggu.....dah nk final exam matrik mase tuh,gila pa,,,gua pon lg sekali gunakan ayat keramat tuh "GOODBYE".setel lg 1 kepala,,,tamatlah kisah cinta dalam hidop gua.,,,dan gua pon lepas matrik dengan cukup2 makan je,,naseb baek lepas..x lepas mau repeat lg setahun! wowow,,gila ape,,,mahu mati ka!

tamat cinta sekolah dan matrik..gua dapat masuk UTEM...fuh,,lega dapat masuk u...lega beb~! haha,,,kt u gua xde awek..dan hampir2 dpt awek..org pahang...manis orgnye,,,,sejuk mata memandang,,sejuk lgi hati gua ini..haha...mula kenal dalam bus mase minggu induksi...yelah...mase gua dalam bus utem..awek ni duduk,,gua stendet jantan lah kn...xde seat..berdiri,,,awek ni duduk tepi gua,,,bus pon bergerak,,,otw tuh gua tgk lah muke awek ni,,mmg lah dekat,,,tp kejap je..gua tgk luar cermin bus tuh..tibe awek ni sound"awak tengok2 ape? pusing 360 degree" haha..watefak man! 360,,gua pon pusing seround,,last mcm asal td..hahaa..then muke dye merah habes,,,yelah...kn dah malu..."eh eh..silap2..180 darjah" ahha...keparat punya awek...

gua dah mule ade hati nk tekel awek ni..huhuh..namun...hari x selalunya cerah..kawan rapat gua hari2 cakap pasal awek tuh..n..gua bukan jenis makan kawan,,,,demi kawan gua tuh,,,gua undur diri...memang gua undur terus...pastu gua kantoi terus utem...ha,,pasal ape..gua xde awek lah tuh..ceh! hmm..lepas tuh.agak lame..awek ni kontek gua,,dye marah2,,,kawan rapat gua td dah maenkan dye..gua no komen..itu masalah diorg...tp gua teringin sgt bercinta dgn dye....dengan awek ni..xde lg "GOODBYE"huhuh.skang gua dah xde rase cinta lg..cuma nafsu semata2..sori buat awek2 yang telah gua dump2 kan...gua betol2 mintak maaf atas semua yg dah gua buat....xde rase cinta dah dalam diri gua ni...n gua malas bercinta dah...ade duit...mampu..gua suh sape2 cari kn calon..gua kawen! SETEL..


hmmm,,,terbaru ni..gua ade minat sorg awek..budak poli ipoh..n gua pergi jmpe dye bg bunga,,,no komen...dye lah gadis idaman gua...deq jah...moga sehat kau selalu disana...hmm...hello-goodbye.,,panjang mane pon kisah jiwang cinta lu org...mesti ade hell0-goodbye,,,x caye dgr lagu the beatles "hello goodbye" buat yg membace bercinta selagi lu org mampu...sex is zero..okay..nk romen2 ape ringan2 sume,,kawen dulu! 

“With lovers there can be "Goodbye". But with friends there will only be "Hello" and "Glad to see you again".”

p/s:gua sekarang perlukan kawan2 saja..tq semua kawan gua,,luv u all!




2 comments:

  1. haaaaaaaaaaaa aq tau sape awk cramp!!!!!

    auh suweetnyew awak...

    saya pon doakan awek cramp bahagia dgn classmate lu sampai mati... kah3

    (nana)

    ReplyDelete
  2. hahha , agk bermakna :D

    ReplyDelete