Paradise

Paradise

Monday, August 20, 2012

Selamat Hari Raya 2012




Alhamdulilah...selesai sudah berpuasa sebulan..moga2 semua amalan ibadah diterima Allah SWT.moga dpt berjumpa lg dgn ramadhan tahun depan..inshallah.. :) .selamat hari raya maap zahir batin..dari gua..dan si gadis.. :) maap di pinta dari kami berdua anda ade tersalah dan silap...gua baju kaler merah tahun ni..ikot family..dan si gadis kaler biru2 gitu..kui2..sori syg..xdpt nak same2 kaler..nanti ade lah tuh kan..heheh :) gua beraya kt kg Ulu Dedap Perak gua ni je..n si gadis pulang ke Pokok Sena Kedah sana..moga perjalanan pulang nanti dye selamat tiba..amin..

Hmmm..pg td..sempat gua ke kubur arwah tok gua..1st time gua pegi kubur di pg raya..hm..sebelum ni tiada lagi siapa yg gua nak lawat..tp..tahun ini..gua bersemangat untuk ke kubur..sungguh syahdu..setahun sudah arwah pergi..byk2 al-fatihah gua sedekah kan..al-fatihah..moga tenang roh disana...

Di kubur..ramai orang..sanak-saudara..riuh dgn bacaan ayat2 suci al-quran..alhamdulilah..mesti gembira roh2 yang ahli keluarga diorg dtg..anak2..cucu2..doa mereka itulah yg mereka harapkan...dan gua tgk kubur2 yg dah usang..xde org dtg melawat..mesti roh2 diorg ni sedih jugak..gua sedekah kan al-fatihah untuk kubur2 sebelah tok yg time tuh xde org lawat..hmm..kt sana jgk gua tengok..kt mana nanti rumah gua..yelah..kubur kg gua..nanti gua pon dok situ jgk lah kan..harap2 lah dekat dgn tok ke..redup sikit bawah pokok buluh..hehe :) hm..x bersedia lagi..marilah kita berubah,bertaubat..huhuhuh..x mampu nak menahan azab di alam sana..huhuhu :( :(

Pada kawan2 yg belum ke kubur melawat sape2 yg ada disana..pergilah ok :) enjoy your raya btw..dari gua..mohd adib bin razali..dan aminah asykin bte abd hamid..hayati aidilfitri anda! :)

No comments:

Post a Comment