Paradise

Paradise

Sunday, August 26, 2012

seketika namun BAHAGIA-

Assalamualaikum..selamat hari raya :)

Alhamdulilah...Setelah berbagai halangan dan dugaan..semalam..dpt jugak gua pergi ke Shah Alam..untuk berjumpa si jantung hati gua tuh..alhamdulilah...syukur kepada allah swt..tiada plan..as usual..main redah je.dari rumah pukul 8.15...dari teluk intan 9.30...sampai ke rumah si gadis pukul 4.20 ptg...berjumpa sampai pukul 6.15 ptg..dan balik ke teluk intan semula bas pukul 7 malam..148 km jarak antara teluk intan dan s.alam..hanya sejam lebih berjumpa..di temani oleh baby kasih...ibu si gadis..dan ayah si gadis..alhamdulilah..dpt jgk beraya kali pertama di rumah si gadisku..heheh.. :) alhamdulilah..setelah 3 bulan lebih x bertemu sua..rindu bagai nak gila..namun..sesaat gua dapat tgk wajah itu. :) melepas sudah kerinduan selama 3 bulan lebih ini...

Sungguh pantas masa berlalu..hanya sejam..sungguh x cukup..namun.. :) cukuplah untuk gua mendapat melihat wajah gadis kesayangan gua tuh....hari yang terang..kini lebih terang!! yeahh! Dan..si gadis telah menyediakan seorang baby.iaitu.baby kasih..anak jiran yg selalu di jaganya untuk di dukung dan dipeluk seketika..gua xtaw kenapa kasih peluk gua..rase tenang sgt jantung gua berdegup..slow n steady..dan..si gadis juga telah memberi byk barang2 yg sgt membuat gua terharu..hhhuhuhu :( tq syg.i love u so much! jap gua post pics..















Al-Quran tafsir..kad hari jadi kreatif...set hadiah hari jadi..alain delon..ade belt..pen..dan wallet..kueh raya buatan si gadis sendiri..dan jgk baju bola france :) alhamdulilah..syukur allah swt..tq syg.. :) saye hargai segala yang awk telah buat untuk saye.. :) terima kasih syg..nanti beday  kamu..inshallah.. :) akan ada jgk kejutan2 untuk kamu...Aminah Asykin Abd Hamid..i love u so.. :) inshallah..ada jalannya...hanya kamu dalam hati ini..te amo' wo ai ni aishiteru! :) :) :)

No comments:

Post a Comment