Paradise

Paradise

Sunday, June 17, 2012

Buat Ayah

Assalammualaikum...Alhamdulillah,syukur masih diberikan nafas dan peluang untuk beribadah dan berkhidmat kepada orang di sekeliling..insha Allah,Allah tetap akan menghitungnya walaupun ia sebesar zarah sekali pun..insha Allah,subhanallah.. =)

Terima kasih ya Allah...Kau memberikan hamba-Mu ini kesempatan,untuk membeli sesuatu buat insan-insan yang disayanginya...walaupun hadiah2 ini tidak dapat membalas jasa mereka,sekurang-kurangnya inilah yang terbaik saya boleh berikan buat mereka... Buat ayah, Selamat Hari Bapa,saya tidak akan berada di sini tanpa dorongan,semangat serta kasih sayang yang ayah berikan..Setiap pengorbanan tidak dapat dibalas dengan apa-apa di dunia ini..insha Allah,doa-doa yang dititipkan buat ayah dan ibu,setiap hari,memberikan ketenangan serta kebaikan buat kita bersama insha Allah.. =) tahun ni,hadiah itu saja lah yang mampu saya berikan..saya berjanji akan melakukan yang terbaik,untuk lulus,insha Allah... =)

Buat Mohd Adib,bersabar ya..insha Allah,suatu hari nanti awak pasti akan dapat membuka hadiah awak oke..setakat ini..mimpi-mimpi lah dulu  hadiah apa ye!!! hahahahaha.

Allah knows.. Allah knows.. Allah knows... He knows.. I have been trying so hard..Allah looks at my effort and not my result.. I will continue this so-called miracle journey...because for me,passing the exam does not make the journey ends and even if you fail, it does not make the journey ends as well..istiqamah insha Allah.. =)

"Allah tidak akan membebankan hamba-hambaNya dengan bebanan yang hamba-Nya tidak sanggup menanggungnya"

Well said,till then, Assalammualaikum!! =))

No comments:

Post a Comment