Paradise

Paradise

Tuesday, June 28, 2011

Kencing MaLaM

lu orang kalo ade masalah macam nie..baik kawen dengan zila bakarin je..


Salam satu gaza..save gaza please :(

Kali ni....gua terus direct ke part isi dan kulit... :) :) :) :) nak lagi smiley?

Semalam..selepas puas melepak di teluk intan..area padang speedy.bersama kawan gua si Tok Wan...kami orang p layan cubprix sprinta petronas.....dan sambil mengorat awek cute berbaju biru polka2 dot dot dot,,,,,yang kegebuan yang datang bersama sama emaknye...comel awek nih..mcm zila bakarin woooo! :P

Lepas setel tuh..gua lepak kat karoke....sambung tgk2 awek..hari aktiviti wajib gua..tengok awek..ape mau buat..xde awek le katekan..Then gua n the Tok wan..menuju ke the store..tok kate dah lame dye x lepak2 kt situ...bukan buat ape pon..lepak depan the store..sementara itu..gua menibai ais krim rm1.00 yang memang best..

Tiba tiba,.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Datang member lama sekolah dengan berkereta saga biru ber no plat WBN..hhaa..dye bersama sekor lagi mamat yang perasaan jambu macam dafi..."jOm ke bidor..jalan jalan",kata member gua tuh...gua replied..."nak p mana...buat apa"....then itu mamat perasaan jambu jawab selamber.."Mau duit x? jom ikot je la"...kepala bruno mars lu...:"xnak"..
gua jawab...susah macam mane pon..gua bukan gila duit...then..atas dasar nak hepi2 kan kawan..gua pon masuk lah itu saga biru..member gua still xcakap tujuan nak p mana..cuma jalan2...gua suka jalan2 woo..heheh..


Celake..kaki gua sakit pulak buat keje tadi..haish..nak je stop tulih nie..ok..gua sambung..lepas tuh..OTW ke bidor... tuh...kami stop kt Mcd...pick sorg awek yang muka berbedak 7 tan...perggghhhh..bedak mcm opera cina dah..opera hidup wings xpe..gua suka layan bila mau habes karoke...

Dalam perjalanan..member gua yang bersaga biru kepunyaan bapak dye...dye bawak keta serupa semacam celake..sumpah celake lg dye dari amir maharaja lawak tuh...haram jadah punya member...berape kali nak langgar orang...potong x bg signal...SAHABAT,,,PEMANDUAN LU MACAM B*Bi JE..gua ready je nak pegang handbrake...gua dgn tok wan sound lah..:"slow  slow lah kawan"...namun..member gua buat selamber amir raja lawak je...butOOOh sungguh anda...

katakan tidak kepada benda haram jadah ini


Dalam perjalanan,,mamat dafi dok sembang pasal nak pakai BMW lah ape...mereka semua ingin menunjuk kan kemewahan dan kebabian mereka...---------------------> sampai kat bidor..gua nampak kat  kedai makan tuh,,ade BMW,,n superbike...dalam hati gua..ini semua kejadah MLM..gua dah kene kencing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cissssssss,,,,then depa ajak p tempat laen untuk ade talk ape kejadah..gua nekad...gua xnak amek port..gua terus halo2 kawan bidor gua..si labu labi..dye sedang cuti ukm..dan gua pinjam cd dvd rocky balboa 1 2 3 4 5.haha..memang berbaloi walau sudah kene kencing..sighhhh*****celake lah mereka ni..nak jalan2 buat cara nak jalan2..nak bawak kami p masuk benda2 haram jadah tuh x payah..gua x minat nak BMW...sumpah x minat..Nissan cefiro a31 je dalam hati gua...fuck untuk lu sahabat dan mamat perasaan dafi...silap hari bulan..lu orang semua makan penumbuk sulong gua anak harooonnn!!

Cakap dalam 8 atau 9 malam dah setel..nak balik semua..celake...dok sembang2 lagi..pukul 9 baru depa gerak p tempat lain..gua stay dgn Tok wan kat kedai makan tuh..member gua cakap 10.30 setel lah..butoh...pukul 1pagi  x setel2 jgk..gua kol member gua si peter...mai lepak2..last...peter n labu l;abi hantaq gua n tok wan balik ke teluk intan..wa malas layan itu mamat kfc celake dan mamat dafii..gua jumpe lu dafi..siap...memang lu siap..lu x pakai BMW..gua kencing dalam mulut lu mat...gelas air gua 2...tok wan 4.. malam semalam kami minum sepanjang menunggu babi2 itu..

SO..kepada kaki MLM yang gila duit..dan latest jgk..pagi tadi...mcm adik TOK wan yang balik dari penang jumaat lepas....dan mintak rm2000 kat mak...mak dye x bagi terus chow balik pagi td...anak ke babi lu mat....MLM buat lu orang jadi babi..kawan makan kawan...anak makan emak...kamon...lu nak kaya..itu semua rezeki allah..gua tengok member2 MLM gua dulu semua kena tipu..modal 2 riban jgk..last2...ape pon x dak..kotey je ada...choittttttt....

So...sori banyak mencarut..gua x dapat nak kontrol..gua buleh control action...tapi dalam writing..sori...really sorry... Kencing MaLam..KENCING MLM...penipu semua benda nieh...total shit...


Kepada member2 semua..jangan sebab bisnes kita kencing kawan2,,,sakit hati kawan.,,terus terang kan senang,,,duit x kemana..BMW x kemana..semua benda x kekal...ingin kaya...banyak lagi cara lain...kaya x gembira buat apa..tipu orang sini sana...thanks sudi membaca..love you all!!

orang atas yang kaya.,.yang bawah semua jadi barua celaka!!



p/s: Multi Level Marketing sucks!!

1 comment: