Paradise

Paradise

Sunday, June 19, 2011

Buah Epal Merah Ferrari



Salam 1 malaya...haaaaa..lu orang makan ape tadi? xkan makan hati kot...ceit... lantak lu orang,,gua sedang me-nibai kek coklat buatan adik pompuan gua...memang sedap hingga  menjilat jari kaki ibu mertua..

Ok..ini buah epal xde kaitan dengan kek coklat buatan adik gua,,mahupun kek coklat buatan zila bakarin...langsung xde kaitan...ini kaitan pasal jatuh hati..jatuh cinta..jatuh motorsikal tuh lain cerita...

The universal law of gravitation oleh Sir Isaac Newton..............menatang teori ni (kawang mari dungun!)  ni bermula semasa si  mamat newton ni dok melepak bawah pokok epal sambil teringat kat zila bakarin....nora elena..dan nora danish.....tibe2 jatuh buah epal ke tanah..ha..takat tuh je gua cerita pasal mamat si newton tuh...



Gua kait kan dengan kisah gua...gua senang jatuh hati...jatuh cinta..haish..pedihhhh....nak buat mcm mana...kita manusia...mesti la ade rasa cinta kan..nak berkasih sayang..bermadu-maduan di tasik...time2 mem-yingle ni senang pulak jatuh hati...haaish...Gua x salahkan teori mamat si newton tuh...betol ape..ce lu orang kincing..air naik atas,,,kan ke x best gitu..haha...

So..gua agak sunyi..bile time malam nak tido..rase nak wish gudnite je kat awek..tapi..gua xde awek..pedihhhh..haish..nak wat mcm mane...xde yang sudi...namun..gua selalu jatuh hati...jatuh cinta...jatuh saham brutal gua bukak cerita ni..haiya...


So..jangan salahkan Sir isaac newton kalo lu orang jatuh cinta okai :P

p/s:jatuh cinta lagi..lagi lagi ku jatuh cinta,,haha..lagu sape gua xtaw..penah dgr kat radio...adiossss~

No comments:

Post a Comment