Paradise

Paradise

Saturday, February 19, 2011

the origin of seluar koyak

"Praaaap" ade bende bunyi..menandakan seluar gua koyak lagi..cilake habes..hampir semua seluar gua koyak termasuk dah boxer Byford gua (padah hiking Taman Negara Penang)..jeans gua jgn cakap lah,rabak habes sume mane yang ade,dulu mase kt Utem rock x rock lah gua pergi kelas dengan terkeluar  kedua-dua kepala lutot gua..naseb baek rilek2 je ada pak gad cool..then gua kantoi Utem,,.har0o0ommm..so..gua pon memberi kata  putus untuk memberi nama ruang menulis ape sume ni "seluarkoyak" dengan harapan dapat "mengoyak" "terkoyakan" hati dan jiwa lu orang semua..haha..wadehel!
Gua bukan nak sembang pasal seluar semua ni sangat cuma pasal asal blog gua ni..setelah melakukan kajian dengan mengikuti blog2 kawan dan dengan bantuan Wi-fi unikl yang laju haram nie..gua teruskan projek seluar koyak ni..ikot hati delete dah..cibai btoi..haha..1st time tulis dalam blog gua rase macam karam sigh walia dah.ape kejadah nye? no komen..support our local blogger! tq :)

"I'm a much happier guy than a lot of people think I am",Kurt cobain.

3 comments: