Paradise

Paradise

Sunday, May 18, 2014

Kerja Kerja Kerja

Alhamdulilah.. selamat sudah zaman belajar gua.. sikalang sudah latang itu jaman mencali kilija.. gua sudah menghabes kan internship gua di petronas carigali sdn bhd, department of pipeline replacement project..selama 4 bulan..  di klcc twins tower ..tower 1 level 21..dan berpindah ke tower 3 petronas level 35 setelah dihalau oleh geng2 drilling  biasalah..depa lagi berkuasa..bak kata boss gua dulu..

Kerja kerja kerja..industry ke oil n gas ke..gua tak kisah..dimana ada rezeki gua.. bebaloi..gua suka buat kerja tuh.. kerja halal..gua layan aje.. In shaa Allah.  jangan jadik nurse sudah ler..gua xleh tgk awek2 nurse reramai ni..putih mata.haha.

Usaha tangga kejayaan.. doa jgk perlu.. dan bila dah setel usaha... dan doa..perlu lah disudahi dengan tawakal..betui ka?? mcm ayat ustaz facebook je..hahaha.."jilakak gebo lu bajet suci" kedengaran suara2 membe2 gua  yg membaca menghentam gua..haha..kemon..gua bukan begitu.haha..

Interview..gua harus memantop kan skill skill gua dlm mengharungi interview nanti. doakan gua.. niat gua suci..nak membalas jasa ibu bapa gua dan mensempurnakan separuh dari iman ini..gua nk kawen dgn si gadis gua..si Aminah Asyikin yg semakin gemok bersama gua itu..haha..in shaa Allah..doakan kami yaaa.. ada jodoh..ada lah..mudah2 an..

Kawen kawen kawen.. bila dah kerja mesti nk kawen pulak.. tp family harus dijaga.. gua nk tlg mak bapak gua dulu..mudah2 dpt memberikan yg terbaik utk mereka..amin..

Gua tgah demam ni.. batuk..sakit kerongkong tahap gaban...haha.. saja mengadu kt sini..mana taw shila hamzah baca...dia terus kol gua..mau seronok gua.hahaha. :) gua nak kembali ke zaman blogging..yeah!! to be a rock and not to roll!! hell yeah!!!

p/s: sesape ade lobang2 kerja utk any engineer or executive position..halu2 kah gua ok.. gracias!! ;)

No comments:

Post a Comment