Paradise

Paradise

Sunday, March 11, 2012

ai ai shiteru :)

Aminah Asykin si gadis :)

You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like Heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.


Pardon the way that I stare.
There's nothing else to compare.
The sight of you leaves me weak.
There are no words left to speak,
But if you feel like I feel,
Please let me know that it's real.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.


I love you, baby,
And if it's quite alright,
I need you, baby,
To warm a lonely night.
I love you, baby.
Trust in me when I say:
Oh, pretty baby,
Don't bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
And let me love you, baby.
Let me love you.


You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like Heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.


I love you, baby,
And if it's quite alright,
I need you, baby,
To warm a lonely night.
I love you, baby.
Trust in me when I say:
Oh, pretty baby,
Don't bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay..

by muse:cant take my eyes off you :)

  Aminah Asykin Abd Hamid,satu nama yang ada di hujung hati dan sanubari gua...tempat dimana gua khaskan untuk seseorang yang gua idamkan untuk menjadi suri-rumah,ibu kepada anak2,teman sehidup dan semati gua.Aminah Asykin,itulah nama yang terdapat dalam hati gua..nun jauh di sudut hati..terpahat nama kamu.."cinta saya sama kamu sangat kuat bahhh" tibe2 nak cakap sabah..hahaha....Syg...terima kasih atas segalanya...sabar..semangat...kekuatan...awak lah sumber ilham saya di waktu susah dan senang..Sayang..hari kita berjumpa buat kali kedua..saya xdapat tahan nak terus lihat awk..wajah awk...walaupun saya sgt2 letih..lapar..namun..bila lihat wajah awk..semua tuh hilang..walaupun sekejap...saya rasa lega sangat2 bila dah dpt jumpa awk..terima kasih sayang :) 

  Inshallah..saya akan menikahi awak bila semua dah bersedia dan berkemampuan..percayalah.saya cintakan awak "from here to eternity" xkan luntur,,inshallah..tiada kata yang dapat saya gambarkan cinta dan sayang saya kepada awak..tiada...dan saya berjanji x akan tinggalkan awak selagi saya bernafas..sekuat mana awak bertahan dengan percintaan ini...saya akan lebih kuat...percayalah..cinta saya untuk adalah iklas..Dan saya akan menjaga awak selagi saya bernafas...sepenuh hati ini...



Sayang..bagi saya..awaklah bidadari syurga jelmaan dunia...dan saya xnak berpisah dari awak..biarlah kita karam di lautan sana..namun...saya xkan lepaskan tangan awak...xnak mcm dlm cerita titanic..haha.,,nak sama2 berkubur di lautan sana..Sayang..terima kasih..senyuman awak..membuat hidup saya lebih indah...kehadiran awak..merubah segalanya..membawa saya ke jalan yang lebih terang..terima kasih sayang..

Sayang..i love you.. :) terima kasih sebab percayakan saya..dan saya jugak percayakan awak sayang..awk lah cinta terakhir saya..awaklah gadis yang saya akan nikahi...awak lah gadis yang akan menjadi suri-rumah saya..menjadi ibu buat anak2 kita..awak lah yang akan bersama-sama dalam susah dan senang..dunia dan akhirat..inshallah..awaklah masa hadapan saya,,,awak lah satu satunya "gadisku" selama-lamanya...

Banyak pengorbanan yang dah awak lakukan demi cinta kita ini..terima kasih sekali sayang :) awak datang ketika hidup saya sedang gelap gelita...letih x bermaya,,,,awak datang memberi semangat..saya yakin,,,awak di datangkan oleh Allah SWT untuk saya....untuk menjadi sebahagian dari hidup saya ini..terima kasih Allah..saya sgt2 bersyukur atas kehadiran awak ini..Dan saya berusaha untuk menjaga awak dan cinta kita ini sebaik yang muungkin..sayang..cahaya di mata awak..senyum di bibir awak...mengukir seribu kelegaan dihati saya..satu ketenangan yang amat menenangkan hati ini sayang :)

Aminah Asykin..nama yang istimewa..se-istimewa pemilik nama tersebut..moga kita di ijabkabulkan suatu hari nanti..inshallah...buat masa ini..doa sahaja yang dapat kita lakukan..agar kita di jodohkan..tp saya percaya..semua telah tertulis,,kita akan tetap terus saling percaya dan ber-cinta...sayang..hanya kamu di hati ini.tiada yang lain..hanya kamu.. Aminah Asykin Abd Hamid..

Sayang.tiada yang lain saya harapkan..selain dari cinta awak..dan terima kasih,,,awak sgt membahagiakan..episod cinta kita ini x lari dari sesi pergaduhan dan salah faham..namun..awak masih kuat pertahankan cinta awak..itu yang saya paling kagum dengan awk..awk sgt kuat..sayang dekat awak banyak2...sayang..sebelum galaksi andromeda melanggar galaksi bima sakti kita ini..dan berlaku kiamat..saya nak 1 galaksi tahu,.yang saya cintakan awak seluruh jiwa dan raga ini.. hanya awak..moga cinta kita ini diberkati dah mendapat restu dari semua pihak..dari allah SWT..inshallah..garis panduan cinta menurut islam..dan....saya akan berubah..percayalah...saya terlalu cintakan awak sayang..ingin ke syurga bersama awak..huuhuh..hidup kekal bersama selamanya...hidup bersama awak..Aminah Asykin..

Sayang...diwaktu saya menulis ni..awak berada di Gunung Nuang..Hulu Langat,,.awk nak tahu.saya di sini amat risaukan awak..moga awak2 cepat2 keluar dari situ..dan balik ke HTAR,,aamin,,,mintak2 lah semuanya selamat,,hmmm..saya amat risaukan awak!!  adoi!! benci sungguh rasa ini...huuuuuuuuuuu huhhu,,Sayang..saya jauh disini..awak jauh disana..maaf xdpt sentiasa menjaga awak..tp saya yakin..Allah SWT sentiasa ada untuk membantu awk.berdoalah ye..itulah senjata cinta kita ini..doa..

Aminah Asykin..te amo..i love you...saya cintakan awak :) saya janji xkan tinggalkan awak...awaklah masa hadapan saya,,oh sayang,,,manisnya senyuman awk tuh,mampu buat saya tersenyum ber-hari2 lamanya,,terima kasih atas cinta dan segala pengorbanan yang telah yang awak telah berikan...inshallah..saya akan menjaga awk sebaik mungkin saya,,,percayalah..cinta saya teguh buat awk Aminah Asykin!!! Saya terlalu cintakan awak!!! 


2 comments: